środa, 8 lipca 2015

ZNISZCZ TEN DZIENNIK WSZĘDZIE

Zawsze szanowałam książki. Nie zaginałam rogów. Nie bazgrałam po marginesach. Nie podkreślałam niczego długopisem. Nie wyrywałam kartek. Nie czytałam przy jedzeniu i piciu, żeby książka się nie poplamiła.

Od kilku dni mam książkę, którą należy zniszczyć na wszelkie możliwe sposoby. Można, a nawet trzeba, ją poplamić, porysować, podziurawić, rzucać nią, przyklejać do niej różne rzeczy, itd. Jest w niej mnóstwo zadań do wykonania, które pobudzają wyobraźnię i namawiają do współpracy z innymi ludźmi. 

Polecam wszystkim dzieciom i dorosłym. To świetna zabawa.

WRECK THIS JOURNAL EVERYWHERE

I alwasy took good care of my books. I never scribbled in them. I never tore or folded pages. I had extra paper cover for each book so it wouldn't get stained.

But this book is different. It's supposed to be destroyed in every possible way. You can stain it, toss it, step on it, cut it or scribble all over pages. You need to use your immagination to complete each task. You can do it alone or with other people. 

I recommend this book to all children and adults. It's great fun.


rub this page on every surface you can find 


cover this page with things you can find outside

rub dirt here

choose your own method of destruction

find a string and tie this page
zabierz książkę na spacer / Take your book for a walk

Na poczcie nie chcą ostemplować

this page is for all round object you can find


draw something using an ink pen, go outside when it's raining or snowing, let it get wet

Kolejne wyzwania jeszcze przede mną. / Other things to do.
  • napisz coś i ukryj notatkę w czyjejś kieszeni / write something on a piece of paper and hide it in somebody's pocket
  • zdobądź serwetkę z restauracji, napisz na niej sekret i przyklej do dziennika / get a napkin form a restaurant, write a secret on it and glue it to the journal
  • znajdź sposób, aby ubrać się w ten dziennik / find a way to wear this journal

2 komentarze:

  1. Gdzie taką książkę można kupić? Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w empiku ale widziałam też w supermarketach i kioskach

      Usuń