piątek, 29 lipca 2016

Piwniczna - Zdrój











V Bieg i Marsz Piwniczanki  -  24 lipca 2016

Bardzo lubię wodę mineralną "Piwniczanka" i jak tylko dowiedziałam się, że jest organizowany bieg piwniczanki, postanowiłam wziąć w nim udział. Do Piwnicznej Zdroju z Krakowa to tylko dwie godziny jazdy samochodem. Bieg wystartował o godz. 10:00 i wydawało się, że będzie łatwo. Trasa miała 9,12 km chociaż zapisy były na 10 km. Teren w większości po płaskim, tylko dwa niewielkie wzniesienia, cały czas droga asfaltowa. Niestety cała trasa w pełnym słońcu przy ok30oC. Wymiękłam. Czas 01:00:17. Pocieszające jest to, że dobiegłam do mety i nie byłam ostatnia.

I like "Piwniczanka" mineral water very much. When I found out about a run in Piwniczna-Zdrój, I decided to take part in it. The distance was shorter than it was supposed to, only 9,12 km instead of 10 km, so I thought it would be easy to cover the distance. I was wrong. It was sunny and hot. I got very tired quickly but I made it to the finishing line in 1 hour and 17 seconds.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz