niedziela, 15 lutego 2015

Spacer po Wieliczce

Wybrałam się kiedyś na spacer po Wieliczce bo dawno nie zwiedzałam miasta. Zrobiłam zdjęcia tego co dawniej kojarzyło mi się z Wieliczką i tego co pojawiło się w mieście w ostatnich latach. Nie dotarłam niestety do wszystkich ciekawych miejsc i nowo powstałych obiektów sportowych. Znalazłam za to stare zdjęcia z Kopalni Soli. Zapraszam do oglądania. Mam nadzieję, że wkrótce zrobię nowe lepsze zdjęcia.

Wieliczka - Town and Salt Mine
I used to spend a lot of time in Wieliczka, but I never had time to go for a walk or sightseeing. One day decided to visit some well known places and take some photos. I also found some old photos of the Salt Mine in my photo album and I'm presenting them today. I hope I'll be albe to take better photos soon.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz