wtorek, 5 grudnia 2017

Puzzle

Już dawno nie układałam puzzli i zapomniałam jaka to frajda. Dostałam puzzle, 1000 kawałków, kolorowe domki nad wodą. Piękny widok ale nie takie łatwe jakby się wydawało. Kolory się powtarzają. Dałam radę. Po trzech dniach puzzle były ułożone. 

I love jigsaw puzzle. It's fun putting all those little pieces together. It can be frustrating sometimes but I like it. 1000 pieces, colorful houses by the water, beautiful picture, three days later it was finished.







Tak mnie to wciągnęło, że kupiłam sobie kolejne.
I bought more jigsaw puzzles.




Każdy układa puzzle jak chce i gdzie mu wygodnie. Ja zazwyczaj rozkładam wszystkie puzzle na dużej pustej powierzchni i wybieram te, które utworzą ramkę. Kiedy ramka jest gotowa, układam to co wydaje się być najprostsze. Segreguję puzzle według kolorów, potem według kształtów. 

I usually put the pieces on the floor. Then I select the ones with one straight edge. When the frame is ready, I put other pieces together. Sometimes I select the pieces by color or by shape so it would be easier to match them up.












Na podłodze było trochę nie wygodnie więc przeniosłam puzzle na biurko.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz