środa, 1 sierpnia 2018

Moje wędrowanie - Wierzchosławice

Wędrówka po ścieżce przyrodniczo leśnej - ledwo weszłam do lasu pokąsały mnie komary ale potem było super, piękne widoki i zwierzątka

A short walk through the forest - an educational path in Wierzchosławice, as soon as I entered the forest I got bitten by mosquitoes (just my luck). Anyway, it was a nice place for a walk. I saw many beautiful places and lots of small animals.













Muzeum Wincentego Witosa - załapałam się na bilet ulgowy 4 zł, zwiedzanie z przewodnikiem, dostałam książkę pt. "Wolność krzepi" a z ogrodu mogłam wynieść tyle jabłek ile zdołam unieść 😊

Museum of Wincenty Witos - I got a discount ticket, a book and as many apples as I could carry.











Więcej zdjęć / more photos tutaj / here

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz