poniedziałek, 31 grudnia 2018

Wybiegane i wychodzone z kijami w 2018 roku

To był bardzo udany rok. Wzięłam udział w 19 biegach i 12 marszach z kijami Nordic Walking na różnych dystansach. 




Zdobyłam 31 medali i 2 puchary. Dostałam też 3 dyplomy. I to wszystko udało mi się osiągnąć z nie do końca sprawną nogą. Wielkim sukcesem w wielu biegach było dla mnie pokonanie dystansu i dotarcie do mety bez bólu nogi.

It was a very successful year. Despite my not fully recovered leg injury, I took part in many running and walking competitions. I got 31 medals and 2 cups. I also got 3 diplomas. 






W pakietach startowych otrzymałam 15 koszulek, 4 worki na buty, 3 kubki, 3 chusty wielofunkcyjne, 2 silikonowe bransoletki, opaskę, czapkę, smycz i maskę anty smogową. 

I also received lots of other things (15 T-shirts, 4 sacks, 3 mugs, 3 scarves, 2 silicone bracelets, a head band, a hat and a Cambridge Mask Co






Pod choinką znalazłam puchar i statuetkę za moje osiągnięcia sportowe 😊  💗
A gift found under my Christmas Tree - for my achievements in running and Nordic Walking in 2018.



2 komentarze:

  1. Gratulacje, duży wysiłek sportowy i świetna pamiątka fotograficzna.
    Oby kolejny rok był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wystarczy że kolejny rok będzie równie dobry :-D

      Usuń