poniedziałek, 27 lipca 2020

Błędne skały - wakacyjne wędrowanie

Idę piechotą z dolnego parkingu bo wjazd na górę tylko raz na godzinę. Tablica informacyjna - szlak niebieski 1h na Błędne skały. Ruszam ścieżką leśną. Korzenie wystają to tu to tam. Kolejna tabliczka z informacją, że na Błędne skały tylko 0h15. Uśmiecham się i idę dalej. Mijam kolejne kamienie i głazy, ścieżka robi się coraz bardziej stroma i wąska. Idę już 30 minut i końca nie widać.

I go on foot from the lower parking lot because cars can only go up once an hour. Information board - blue trail 1h to Errant Rocks. I follow the forest path. Roots stick out here and there. Another sign Errant Rocks 0h15 . I smile and move on. I pass more stones and boulders, the path becomes steeper and narrow. I've been walking for 30 minutes and I can't see the end.









Na górnym parkingu turyści kupują bilety online bo ktoś powiedział, że jest strasznie długa kolejka do kasy. Nie kupiłam biletu online bo nie mam internetu w telefonie. Poszłam dalej a tu niespodzianka. Kupiłam bilet bez kolejki.
Nie pozostało mi więc nic innego jak podążać wyznaczoną ścieżką, przeciskać się przez skały i robić zdjęcia.

When I got to the upper parking lot, some tourists were buying tickets online. Someone said that there was a terribly long line for the tickets. I didn't buy a ticket online because I don't have internet on my phone. I went on and here is a surprise. I bought a ticket without standing in line.
So there was nothing left for me to do but follow the marked path, squeeze through the rocks and take photos.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz