poniedziałek, 8 lutego 2016

Moja radosna twórczość

Moje nowe hobby. Mazanie węglem po ścianie. Świetna zabawa. Zaczynałam od małych obrazków. Rysowałam kotki nad kontaktami i przy listwach podłogowych. Pewnego dnia postanowiłam zrobić coś większego. Od dawna marzyło mi się drzewo na jednej ścianie w sypialni ale wcześniej nie miałam odwagi go tam narysować. Długo czekałam na natchnienie ale gdy już się pojawiło to projekt powstał w dwa dni.

My creative activity
This is my new hobby. Drawing on the wall. I started drawing cats in different places. Then I thought I could draw something bigger. I always wanted to have a tree in my bedroom, but I was afraid I wouldn't be able to draw it myself. I waited for an inspiration and then I finished the project in two days. 










Narysowałam też kwiatuszki. 
I also drew some flowers.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz