czwartek, 23 stycznia 2014

Pierwszy śnieg

Fotografowanie zimy wydaje się łatwe. Niestety wcale takie nie jest. Po kilku zdjęciach zmarzły mi ręce i palce odmówiły współpracy. Ubrałam rękawiczki, schowałam ręce do kieszeni i dopiero po dłuższej chwili mogłam znowu robić zdjęcia.

Taking photos of trees and bushes covered with snow seems to be easy. Unfortunately it isn't. After taking a few photos, my hands were so cold that I could hardly move my fingers. I put on my gloves, slided my hands into my pockets and waited for a while. A few minutes later I was able to take photos again.









Kaczki pływały sobie spokojnie po Serafie. Kiedy podeszłam, nagle poderwały się do lotu. Zdążyłam jednak zrobić im zdjęcie zanim odleciały.

Two ducks were slowly swimming up the Serafa river. When I came closer, they suddenly took off. I managed to take a photo before they flew away. 


czarne ptaszydło złapane w locie


tak wygląda płatek śniegu na samochodzie / a snowflake on a car

płatki śniegu na rękawiczce / snowflakes on my glove


sopel lodu zwisający z rynny pod wiaduktem kolejowym nad rzeczką
an icycle hanging form a pipe under the bridge
more photos / więcej zdjęć w galerii

1 komentarz:

  1. Zdjęcia płatków śniegu są rewelacyjne:) Cieplutko pozdrawiam.A.

    OdpowiedzUsuń