sobota, 18 stycznia 2014

Szopki w krakowskich kościołach

Wybrałam się na zwiedzanie kościołów. Chciałam zobaczyć szopki. Niestety nie wszędzie udało mi się wejść. Niektóre kościoły są zamknięte i szopki można oglądać tylko w wyznaczonych godzinach.
Na fotografa w kościele ludzie różnie reagują. Jeden młody człowiek mi się przyglądał tak jakby chciał powiedzieć, że tu ludzie przychodzą się modlić a nie pstrykać fotki. W innym kościele, rodzina oglądająca szopkę widząc, że wyciągam aparat odsunęła się na bok.
Metodą prób i błędów zrobiłam kilkadziesiąt zdjęć. Myślę, że wyszły całkiem niezłe.

Kościół OO. Franciszkanów

Kościół OO. Dominikanów

Kościół Św. Piotra i Pawła

Sanktuarium Najświętszej Rodziny


Kościół OO. Bernardynów



Bazylika Mariacka

Kościół Św. Anny

Kościół OO. Kapucynów


więcej zdjęć w galerii


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz