wtorek, 29 lipca 2014

Gdańsk

W Gdańsku bywałam często, wpadałam do miasta na chwilę, spacerowałam po starówce, czasem płynęłam statkiem na Westerplatte. W tym roku po raz pierwszy miałam okazję poznać Gdańsk bliżej i lepiej. Przez trzy tygodnie zwiedzałam miasto, muzea, kawiarnie i restauracje. Wdrapałam się na niemal każdy punkt widokowy i robiłam zdjęcia. Fotografowałam wszystko co wydawało mi się interesujące.

I used to come to Gdańsk once a year but for a very short time. I usually walked through the Old Town. I sometimes went to Westerplatte by ship. I never had time to see other things in town. This year I stayed longer and had a chance to see everything. I went to every museum in town. I took a lot of photos of things that seemed interesting to me.

dom przy ul. Matki Polki / a house at Matki Polki Street

PGE Arena

Fontanna przy al. Grunwaldzkiej / a fountain by Grunwaldzka Avenue

Brama Oliwska 

Galeria Handlowa Madison


Pomnik Poległych Stoczniowców 1970

Stara Latarnia Morska /  The Old Lighthouse




Góra Gradowa, widok na stocznię

Park Oliwski


Widok z wieży Muzeum Bursztynu na ulicę Długą 



Dworzec Główny PKP


Most zakochanych

Muzeum Zegarów Wieżowych / Tower Clock Museum
Kocham to miasto bo lwy są wszędzie.
I love this town because lions are everywhere.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz