poniedziałek, 30 czerwca 2014

Autobusy i tramwaje

Niedawno w Krakowie rozpoczęły się remonty dróg i torowisk. Nikt nie jest pewien czy dojedzie tam gdzie chce i ile razy będzie się trzeba przesiadać. Wiele pojazdów zmieniło swoją trasę, niektóre zostały zawieszone a inne dodane. Jedno wielkie zamieszanie. Postanowiłam skorzystać z tej sytuacji i zrobić zdjęcia. Wystarczyło ustawić się w odpowiednim miejscu. W ciągu kilku minut miałam przegląd przez wszystkie rodzaje tramwajów i autobusów poruszających się codziennie po drogach.

Buses and trams
Roads and tracks repairs began. You have to change trams or buses a few times before you get where you want. I stopped at one intersection and I saw almost all trams and busses that usually go through town.




zabytkowy tramwaj, Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie

zabytkowy tramwaj, Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie













2 komentarze:

  1. Hej
    Fajne zdjecia :) i blog spoko :) ja tez lubie fotografie zapraszam Cie do siebie dodam Cie do linkow :) http://fotografia-aniulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twój blog też mi się podoba. Dodałam do moich linków.

      Usuń