sobota, 7 czerwca 2014

Kwiaty

Uwielbiam kwiaty, a zwłaszcza lwie paszcze. Niestety już od dawna ich nie widziałam. Rosły kiedyś w moim ogrodzie ale wyginęły. Teraz mam więcej drzew i krzewów niż kwiatów. Za to sąsiedzi mają wiele pięknych kwiatków w swoich ogrodach. Wybrałam się więc na spacer po okolicy. Najpiękniej na zdjęciach wyglądają róże. Chyba nawet wyszły ładniejsze niż w rzeczywistości.

Flowers
I love flowers, especially lions jaws. They used to grow in my garden but I haven't seen them for ages. Now my garden is full of fruit trees and bushes. At this time of year there aren't many flowers left. But my neighbors have lots of flowers in their gardens. So I went for a walk and saw beautiful roses. I think they look better in the photos than in reality.



Najfajniejszy kwiatek w moim ogrodzie. / The coolest flower in my garden - a burning torch
Trytoma groniasta - płonąca pochodnia


sasanka zwyczajna




dzwonek brzoskwiniolistny





W ogrodzie botanicznym też jest mnóstwo fascynujących roślin. Wiele z nich można spotkać w przydomowych ogródkach. Obeszłam cały ogród i wszystkie szklarnie. Trochę się tam zmieniło od mojej ostatniej wizyty.

There are many cool plants in the botanical garden. I saw many of them in my neighbors' gardens. I visited the garden and the greenhouses today. Last time I was there, the flowers and plants didn't look so beautiful.

szklarnia / greenhouse

szklarnia / greenhouse

moje ulubione rośliny domowe, rosną nawet gdy zapomnę je podlać / my favorite plants at home, they grow even if I do not water them regularly

owadożerne roślinki / insect eating plants



Kaczuszki w ogrodzie botanicznym, może to te same, które ewakuowano z Ronda Mogilskiego 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz