niedziela, 1 czerwca 2014

Parada Smoków

To bardzo popularna impreza w Krakowie. Wczoraj wieczorem pod Wawelem odbył się pokaz sztucznych ogni i parada smoków unoszących się w powietrzu. Niestety wybrałam się do miasta bez aparatu fotograficznego i przegapiłam imprezę. Dzisiaj byłam przygotowana. Mimo tłoku w tramwaju i na ulicach obfotografowałam chyba wszystkie smoki biorące udział w paradzie. Wszystko działo się tak szybko, że zdjęcia robiłam w biegu. Ku mojemu zdziwieniu wszystkie wyszły.

Dragon Parade
Yesterday evening, by the Wawel Castle, there was a light and sound spectacle with fireworks, music and enormous floating dragons. Unfortunately, I missed the show.
Today I took my camera and I went to hunt the dragons. There were lots of people in town. Everybody wanted to see and photograph the dragons carried by adults and children.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz